Jag har blivit utmanad

Utav både Jenny och Malin:

Regler:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:

Ugly Betty
Vad blir det för mat
Roomservice
Design: Simon och Thomas
Nyheterna (räknas det som program?)
Sex and the city
……………..?
……………..?

8 saker jag gjorde igår:

Duschade
Körde bil
Stog på julskyltningen och sålde saker till förmån för Albins FHSK
Drack glögg
Busade med Totte
Mös med Jonas
Lagade min nya Retro-lampa till vardagsrummet
Julpyntade!

8 saker jag ser fram emot:

Julafton
När vi får mer pengar
När jag får antagnings beskedet till högskolan…
Tottes första sovmorgon då han sover hela natten och vaknar 7-8 på morgonen!
Tottes reaktion på årets tomte
Julavslutningen och vi är lediga så jag kan mysa med familjen några dagar
Till våren då jag fyller 25!
Vår första bröllopsdag!

8 favoritrestauranger:

Oasen
Rio pizzeria (deras vitlöks sås är inte helt fel!)
Tycho Brahe
Akropolis
Inferno Kök och Bar
Strandpaviljongen och Walters catering
Seglaren
Jonas mat här hemma såklart! 🙂

8 saker på min önskelista:

SPA-weekend
Semester för hela familjen till någon turistfälla (helst Grekland)
Nagelbyggning så mina naglar blir fina!
Likadana inne tofflor som jag har nu (fast hela)
Ett fast arbete till min gubbe
Att jag blir antagen på något utav min val på högskolan
Att vi får en skön och lugn jul hela familjen!
Att vi slipper undan kräksjukan!
8 personer jag utmanar:

Sabina
Spenatmamman
Mita
Yvonne
Lina
Malo
Tyskungen
Vimmelmamman

~ av mimiamelie på december 1, 2008.

Kommentera

 
