Stackars lilla flicka

Äckligare får man leta efter, men nu är det (jul?)städat på toa. Och det säger inte lite städning!

Ringde en liten tös innan och ville sälja herrkalsonger till mig, precis när jag var mitt uppe i den mest groteska delen. Den här stackars tösen envisades med att erbjuda mig ”gratis” kalsonger, men jag kokade över och skällde ut henne… Tycker lite synd om henne nu i efterhand. Men vid en punkt accepterade hon inte att jag inte var intresserad och då undrade jag i vilken position hon egentligen var i genom att ifrågasätta mitt nej? Hon blev tyst iallfall.

Chokladbollar med Leilas Jul fick bli min uppiggande grej ikväll, nu är jag så trött så jag storknar snart. Men som jag längtar till advent, funderar faktiskt på att investera i julgardiner till köket, något som jag aldrig tidigare har handlat.

Puss på Er!

 

 pict0740
(ovan: orginalet)

 

Ps. Vi kanske snart är med hårbolls-Mina kopia… En liten söt upphittad katta som är extremt kelig, samma täckning och färger som Mina och med nummer i örat, har hittat sin väg till svägerskan. Jag ska ta och ringa veterinär så numret blir uppkollat, annars behåller vi henne gärna. 🙂 Två fina hårbollar!

~ av mimiamelie på november 19, 2008.

Kommentera

 
