Huvudvärk…

Har en huvudvärk som har suttit sen i eftermiddags då jag skulle skriva ut några papper på skolan och -ingen- dator fungerade, så även skrivaren. Fick tillslut be om hjälp från vaktmästaren, som tur är han världens snällaste och goaste. Men jag blev ändå sen till dagis för att plocka upp totte.

Ikväll har det gått smärtfritt, men huvudvärken vill ändå inte släppa. Jag tror det är en kombination trött/lite för mycket som ligger och släpar/och glömskhet att skriva ner det jag borde komma ihåg som spökar. Och min pms. Och det faktum att jag längtar efter en läsk och lite choklad, så min mens kan komma igång någongång…Kan också spela en roll.

Blev bestämt idag att det ska bli lucia i skolan…. huj! 😀 Kul blir de, 4 låtar där hälften utav deltagarna inte ens kan ta en ton. Minnesvärt! Men ni får inte se…. 😛

11 dagar kvar till Ullareds resan, 13 dagar kvar till julskyltningen och 1:a advent och 36 dagar kvar till Julafton.

Är det bara jag eller började inte året precis??!!

~ av mimiamelie på november 17, 2008.

Ett svar to “Huvudvärk…”

  1. Hej stumpan! Kul med luciatåg! Men jag vet ju att du kan sjunga iaf… 😉 Hur dags sa vi att vi skulle sticka till Ullared? 7.00??? Kram

Kommentera

 
