37 dagar…

… kvar till julafton! Jag funderar allvarligt på att sätta igång lite mjukt med amaryllis så fort pengarna rullat in, så även julkransen på dörren. Har hängt ut talgbollar till fåglarna på balkongen, och lite mys blir de här.

Idag är jag tacksam för:
– att mitt hår blev jättebra! Nu ser jag fräsch (nåja) ut igen!
– att jag fick sova ända till 10.30 idag! (tack älskling)
– att vi ska äta hemmagjorda kåldolmar hos svärmor ikväll. Mums!
– att jag äntligen blivit klar med vinnar-armbanden från min tävling, så snart kommer de på posten! 🙂
– att denna veckan får vi pengar! Slut på gröt till kvällsmat! 🙂

~ av mimiamelie på november 16, 2008.

Kommentera

 
