Inte fullt lika hemskt!

Så, nu undrar ni hur jag haft det idag, med tanke på vår gårdag?


(förlåt, men detta är bilden på nutella-rulltårtan innan den rullas ihop…)

Ja, dammsugaren är fixad, bilen bogserad till vår p-plats (vet fortfarande inte vad det är med den), pengar på kontot tack vare ett lån så vi kan handla mat, Jag struntade i skolan idag och sov till 10. Det var en sån dag där man bara ska ta det lugnt, strunta i det man inte måste ta tag i och njuta länge i sängen. Och inte ha dåligt samvete. Men det har jag lite, hade genomgång på vårt projekt och gissar på att jag missade endel… MEN, får väl reda på det på måndag om inte annat, trots allt jag som står som kontaktperson utåt… Höhö.

200811051396
(Liten man, tidigt på morgonen, leker hela havet stormar medan mamma tittar på den tillträdande presidenten Obama)

Vad har vi gjort idag då? Städat, tvättat, slappat, tittat på film och städat lite till. Gjort en fläskpannkaka där jag glömde hälften utav mjölet så efter att klockan ringde var den fortfarande flytande. Vad gör jag då? Jo, tar ut den och vispar i resten av mjölet och ett ägg, bara för att jag är snål och hungrig. Med resultatet att det blir en geggig röra med bacon i. Av någon märklig anledning (tror han inte vågar såra mig) så tyckte Jonas att de funkade och tog en portion till. Min älskade, han vet hur jag ska bli varm i hjärtat! 🙂

200811061401
(Denna funkar att hänga på Tottes dörr va?! 😉 )

Ang det märkliga jobberbjudandet så ringde tidningen idag och Jonas ska bli intervjuad på måndag ang detta… Blir intressant att läsa!

200811061404
(Koka koka kaffe, hela dagen lång!
Varför lägga pengar på dyra leksaker när det finns avlagda kaffekokare att pilla på?!)

Puss på er!

~ av mimiamelie på november 6, 2008.

Kommentera

 
