Tröst-shopping!

Såklart är man patriotisk till sina klasskamrater och jag masade mig till morsan och bakade 4 rulltårtor idag, trots bomb-förkylningen. Inte kul, men jag undvek att hosta och snora på dom iallafall. Sen att det inte ens blev en tredjedel av hur mycket det ska vara är en annan femma. Dom får ta det helt enkelt.

Sen kom min bror hem och fixade sin goda carbonara, den kunde man inte bara missa!

Mår hyfsat bra idag, men för att trösta ”oss” så bokade vi  biljetter till showen 500 med Jansson och Wester från HippHipp, fick ett fint presentkort när vi gifte oss, och har snackat om att gå och titta på denna showen. Så det var ett guldläge när de nu har ny premiär igen. Hittade första datumet som vi bägge kunde först den 19 December, näst sista dagen dom kör showen. så viss risk förekommer att de känner sig uttjatade och inte är taggade, men den får vi ta. Perfekt att gå på lite middag och show sådär nära jul!

Imorgon ska jag hämta ut mitt paket från t4u, har beställt hem chai-thé, ska bli supergott att testa det hemma! Nya favoriten är definitivt chai-latte… undrar om det blir lika gott hemma?

Nä, nu ska jag och min onda hals (gör tom ont att gäspa!) masa oss i badet, ligga där och dra och bli ett med vattnet. Tror jag lyckats smitta stackars Jonas, han verkar vara rätt mör… Och Totte är piggelin som vanligt!

~ av mimiamelie på oktober 30, 2008.

Kommentera

 
