Tävling!

Har nu bestämt mig för vilken tävling jag vill lägga upp, nämligen:

Bästa rimmet på armbandet

Behöver inte vara poetiskt riktigt, utan låt din fantasi spela med orden! Sålänge det syftar på ett utav armbanden, det kan vara rolig, sarkastiskt, deprimerande, negativt, positivt, ja allt du kan tänka dig! Sen såklart får vinnaren bestämma vilken färg vederbörande vill ha på priset, sista inlämningsdag är Söndagen den 9 November kl 16! (mimi.carlsson@passagen.se)

Lycka till! 🙂

~ av mimiamelie på oktober 30, 2008.

4 svar to “Tävling!”

  1. […] glöm inte min tävling! pågår i en vecka […]

  2. […] Påminner lite om tävlingen, det är riktigt kul att läsa alla […]

  3. […] så rannsakar jag mig själv och kommer på min tävling jag håller. Klart jag vill göra reklam. Men tycker det handlar om tid och plats. Rätt tid och […]

  4. […] Förväntade mig reklam och eventuellt några fönsterkuvert! Blev så glad så glad.. Vann en tävling för en tid sedan och idag kom […]

Kommentera

 
