Det är inte bra…

… att ha feber och titta på teletubbies samtidigt. Yrslar gör man, och mitt i allt kommer jag på mig själv med att sitta och skratta till de färgglada djuren, och i nästa andetag undrar jag vad dom egentligen håller på med och vad jag matar min son med för tv egentligen? Dom verkar lite lätt… psykotiska?

Jo, jag har en bombens förkylning som har satt sig på halsen och allt annat känns det som. Men jag kan inte prata. Inget att rekomendera när jag är själv med Totte och jonas iväg och jobbar… Pust.

Och jag skulle baka till torget imorgon. Tror inte det va?

~ av mimiamelie på oktober 29, 2008.

Kommentera

 
