Tömt mobilen!

Sitter här och äter upp lite av Tottes godis (fy på mig, äter inte allt men så otroligt gott!) och kom på att jag inte har bjudit er på någon ny bild på den senaste veckan. Så nu är det dags!

Pojken som älskar löv!

2-års pojken! 🙂 Klockan 6 på morgonen… redan påklädd.

Bakar till en insamling till vår klassresa i vår, säljer kakor på torget.
Det går som smör… här är mitt bidrag, 8 sockerkakor, delat i hälften.

Med många vänner som vaktar kan man sova gott!

Liten kreativ pojke var det va? Har försökt få bort det nu några gånger,
men inte ens med aceton går det bort… har bara bleknat lite lite.
Sen ska jag nämna att sen vi satte tillbaka klockorna 1 timme har Totte börjat vakna klockan 4 på morgonen. Om vi är roade av det?! Inte det minsta. Hoppas han ordnar till sig snart! Tröttar ut både oss och honom…

Som sagt. Inte en tråkig stund. 🙂

(Dagens tack för…

… att det har varit en härlig dag med besök i djurparken med en nära vän!
… att min tatuering har läkt riktigt snyggt efter den senaste fixningen av christa, precis så som jag vill ha den!
… att det nu bara är en månad kvar till första advent!
… att Totte kanske (kanske) börjar lämna den värsta trotset bakom sig. (eller vi som börjar bli vana?)
… att snart är bilen genom besiktningen och vi kan sälja den!)

~ av mimiamelie på oktober 28, 2008.

Kommentera

 
