Nya alster!

Har dammat av min gamla hobby, smycke tillverkning, som jag sitter med på kvällarna till ögonen går i kors. 😉

Just nu är det armband jag fastnat för, virkad silvertråd med pärlor runtom.
Funderar och håller på att fila på ett matchande halsband till det rosa som är en liten favorit, så även matchande örhängen. Band den rosa kom en liten ensam röd pärla med, och där började jag fundera på namnet. ‘Unik’.

Håll ögonen öppna, snart lägger jag upp en tävling på bloggen där man kan vinna en utav armbanden.

Så nu vill jag höra, vad tycks?! Är det någonting som kan locka? 😉

~ av mimiamelie på oktober 28, 2008.

Kommentera

 
