Det går inte riktigt som vi tänkt oss…

… det här då med den 2:a br-festen.

En kombination av vad jag kan se
”försenade-inbjudningar / redan-upp-bokade / långt-att-resa / inte-råd / tycker-det-är-märkligt-med-en-sån-fest / har-redan-varit-på-en-br-fest / varför-fick-jag-inte-komma-på-den-originella-festen??” anledningar så är antalet anmälda oerhört lågt…

Här är vi lite ambivalenta, ska vi trots det fixa en fest för dom få som faktiskt anmält sig eller ska vi strunta i det och betala tillbaka pengarna till vederbörande?

Det jag är mest förvånad över är att folk faktiskt varit positiva till det men sen inte vill…
MEN, jag köper faktiskt att man inte kan komma, man jobbar, dålig ekonomi, och allt vad det nu kan vara, definitivt! Så att ni missuppfattar mig rätt nu. 😉

Vi hör av oss (till er som är berörda 😉 )!

~ av mimiamelie på september 29, 2008.

Kommentera

 
