Ordning på torpet

Börjar få koll på saker och ting igen, börjar att få en överblick över saker som jag jag inte hunnit/orkat/kunnat sen i somras och innan jag började på intensivkursen till körkortet.

Ett behagligt lugn har börjat landa och med den en känsla av välbehag och balans som gör mig upprymd. Som tillexempel inatt när jag kom hem efter festen och en natts dansande och möttes av en oreda i hallen… Det första jag tänkte på var ”Jag älskar detta livet, dessa människorna”.

Nu börjar det låta som ett ‘Hallelulija-moment’, men ni förstår vad jag vill ha fram?

Dag 2 på Tottes ”sova-i-stora-sängen” går över all förväntan, visst, vissa gånger springer han upp och örlar runder, men inga större diskussioner har det blivit än, och idag låg han självmant kvar i sängen i 20 min tills han somnade! Han hade bara varit uppe och tagit vattenflaskan på byrån intill och lagt sig igen… Toppen!

Puss på Er!

~ av mimiamelie på september 27, 2008.

Kommentera

 
