Bildsammanfattning av balen


Mitt hår och mina egengjorda smycken och hår-diadem.

 


Jag och Malin påväg till Citadellet

 


Citadellet i solnedgång…

 


Man kände sig välkommen av detta och ett glas champagne. 🙂

 


Bal-salen, uppdukat till långbord för ca 50 pers.

 


Födelsegrisen. 🙂

 


Huvudrätten fotograferad upp-o-ner…
(viltmarinerad fläskfilé med rösti och murkelsås, baconinlindade bönor)

 


Och efterrätten rättvänd. 🙂
(Tobleronemousse med mangopuré och hallon)

 


C’est moi som sitter och är bekymrad över mina strumpbyxor som hasar och vill hålla god min… 😉

 


min snygge man och hans en uatv två bordsdamer. 🙂

Kvällen vart mycket lyckad, maten var underbart god och sällskapet var verkligen trevligt. 🙂 En upplevelse och jag hoppas födelsegrisen hade det lika trevligt. Vi avslutade kvällen ute på en pub och jag och Jonas gick och lade oss först vid 5… Och jag måste smyga in att jag fortarande har ont i mina fötter. 😀

~ av mimiamelie på september 22, 2008.

Ett svar to “Bildsammanfattning av balen”

  1. Ohh, vad vacker du är, lusen! 🙂 såå fin, å vad roligt med bal..! Men baconinlindade bönor? kan inte undgå att tycka lite synd om den stackaren som suttit å lindat in bönor en å en i bacon.. Haha.. 😛

    Hoppas allt är bra annars..!? *kramkram*

Kommentera

 
