Hämtade min lapp idag. :)

Kör på det trådlösa nätverket för tillfället så det blir inga bilder, då datorn har en förmåga att bli seg just då…

Hämtade mitt körkort idag! 😀 Damen i kassan blinkade åt mig och sa ”grattis och kör försiktigt!” Det ska jag svarade jag och lös i hela ansiktet… 😉 Fick den där pirrand känslan av overklighet som plötsligt blivit verklighet. Skönt är det! Och det var juh faktiskt inte så svårt…;)

Skolan har börja och har redan lyckats vis aför en lärare att jag menar allvar med mina studier. Då vi ska göra ett projektarbete tyckte jag att jag kunde sväva ut och använda det till att göra arbetsprover till de utbildningar som jag tänkte söka… 😉 Två flugor i en smäll?

Annars är väl skolan … öhm … underhållande. Folk är som folk är, vissa kan man bara skratta åt och vissa blir man bara häpnad över. Dom ska argumentera mot bara för att, om det så än handlar om en liten skitsak.

Aja, återkommer med bilder snart. 🙂

~ av mimiamelie på september 2, 2008.

Kommentera

 
