Hade lovat någon bild…

från möhippan, och dem kommer väl här… Men bara för att jag har dåligt samvete för att jag inte skrivit på ett tag. 😀

 


Här blir jag alltså kidnappad… Direkt från jobb.

 


Fick nästan omedelbart en cider i handen,
8 varv i en rondell senare sen var jag förlorad om vart vi var nånstans…

 


Framme i kusinens hus och nyduschad med en bedårande kattunge i famnen

 


och nu har jag fått kläderna på mig. Känner mig vacker! 😉
(nästan allt kommer från en duk och en gammal gardin)

 


Smink, kattunge och öl… Sen ska vi äta middag!

 


Supergott var det, trots minen! 🙂
Tsatsiki till förrätt, oxfile´och grönsaker till huvudrätt
och en irish coffé till efterrätt. Sen var jag mätt!!

 


(Såklart är jag dum och bjuder på mig själv, då kommer det sådana hära bilder!)

 


Men jag kan vara söt oxå! Dags för bowling! 
(kommer dock inte ihåg hur det gick –
kommer mer ihåg hur sjukt varmt det var där nere!)

 


Hela tjejgänget! 🙂

 


Efter månmga timmar var jag rätt trött…

Har fler roliga bilder, men är inte sugen på att bjuda på alla. 😉

 

Tack tjejer för en härlig kväll!

~ av mimiamelie på augusti 30, 2008.

Kommentera

 
