Lite kräftor blev det…

Så även annat gott! Vitlöksbröd, ost och räkor hade vi oxå, mums var det! Totte åt sin favorit – Pyttipanna!

 

 

Vi hade trevligt, och det var dags för totte att gå och lägga sig vid 20.40, så jag gick in och la han i hans säng och jag la mig i sängen bredvid. En timme senare somnade han och jag gick ut för att fortsätta umgås… Men då höll dom övriga på att packa ihop och min bror och maken plockade fram datorerna för att spela CM. Hmm… Jag som hade sett fram emot att sitta och garva lite. Det blev dock lite snack med morsan i mörkret på verandan och sen kände jag mig faktiskt trött… Så vi kröp in i stugan och somnade. Och vaknade klockan 8 imorse! Skönt var det! Dock mindre mysigt, det öste ner med regn… Och det hade det gjort i 2 timmar (och håller fortfarande på) Så det blev ingen mysig frukost i det gröna direkt. En kopp kaffe och sen begav vi oss hem, jag hoppade in i duschen ganska omgående… Och det var skönt!

Igår var vi även i lekparken med Hillevi, Ludwig och deras mamma Tina och Totte hittade sin ”nya” grej… Rutchekanan! Så kul han hade, i ca 1½ timme höll han på, tills jag slet honom därifrån då det var hög tid att bege sig hemmåt… Men oj så kul han hade!

Ovan finns en video på honom när han springer upp och ner… 🙂

Nu ska jag bege mig ut i regnet och köra till svågern där vi ska fira hans födelsedag, kommer hem först sent ikväll… Då har jag förberett banan med smält choklad. 🙂 (Lute väl mycket gott nu men… Det är helg skyller jag på! 😉 )

Puss på er!

~ av mimiamelie på augusti 23, 2008.

Kommentera

 
