Lika som bär 2

Iallafall jag har nu hittat vem jag är lik, något som jag har haft svårt att identifiera mig med innan. Många har sagt att jag är lik min farmor och min far (som jag f.ö. inte har någon kontakt med).

Men jag hittade en bild häromdagen, och där ser jag verkligen vem jag är lik. 😉 Visserligen så var min mor ca 15-16 år gammal på bilden, men inte mindre en böna för det. I famnen håller hon min storebror Micke, som förövrigt har en 5-årig son som är extremt lik honom när han var liten.

~ av mimiamelie på augusti 22, 2008.

Kommentera

 
