Känner igen mig…

Som jag känner igen mig just nu i Abbes Pappa. Så otroligt mycket, då Totte är omöjlig idag och jag sitter (trots mitt dåliga samvete) och räknar timmarna tills vi har våra normala rutiner igen och det inte bara är jag utan förskolan också som får tampas med hans humör.

Ibland rinner det över, men sålänge man säger förlåt tror jag inte att skadan blir något permanent.

~ av mimiamelie på augusti 20, 2008.

Ett svar to “Känner igen mig…”

  1. Hej gumman! 🙂
    Äntligrn så har jag hittat hit…;) Förstår helt å hållet dina känslor!! Står bakom dig o stöttar dig i alla lägen! Kram!

Kommentera

 
