Uppenbart fel?

 


                    

Någon mer än jag som ser det uppenbara felet (och kanske klassiska) som jag begått när jag skulle sy gardiner? Ni behöver inte peka ut det för mig, jag tror jag ska kunna klura ut det själv, fast sen vet man inte med tanke på att jag har lyckats göra felet från början… Suck. Nu får de hänga där tills imorgon då jag ska göra om det och skarva ytterligare en bit tyg till den. Fast rätt denna gången.

Tycker dock att tyget var ett bra val, dom passar perfekt till hösten.

~ av mimiamelie på augusti 19, 2008.

Kommentera

 
