Blev kidnappad och hippad

I förrgår var det alltså dags,  min möhippa. 🙂

Dom tog mig förvåning, direkt efter jobb, satt dom och väntade på mig här hemma. Fick lite order om en snygg topp och sen typ inget mer. Jaja, ögonbindel och ut till kusinens hus där vi duschade och fixade till oss och jag blöev sminkad och vackra kläder på mig. (bild kommer senare)

Ut till stan där vi anslöt med fler och middag (mycket god middag!) och dricka och sen vidare mot bowling (har fortfarande träningsvärk i armen!) och därefter ut på galej. 🙂

Vid halv tre tiden kände jag hyur jag började slappna av och blev så otroligt trött och ja…Det hade varit intensivt i typ 12 timmar med konstant något i handen att dricka. 😀

Iallafall, en mycket rolig kväll som mina tjejer fixat väldigt bra!

Och nu är det juh bara …. 6 …. dagar kvar! Oj…

Nä, nu måste jag dra mig tillbaka, inte riktigt van att vara igång så länge… 😉

~ av mimiamelie på juli 20, 2008.

Ett svar to “Blev kidnappad och hippad”

  1. Grattis i efterskott till lappen.. Snabbt o skickligt jobbat! Grattis till lyckad möhippa oxå! Förstår vad du menar när du skriver att du e lite sliten.. *S* Att vara festande småbarnsförälder har helt klart sitt pris.

    Snart e du Fru!
    Pirrande känsla va?! Lovar det kommer kännas ännu större än du kan föreställa dig när det e dagen D.

    Ska tänka på dig lite extra från nu.

    Ledsen att jag ej hörde av mig när vi var nere. Var så intensivt med allt. Förhoppningsvis kommer vi ner snart igen.

    Annars så e ni hjärtligt välkomna upp hit, bara hojta innan.

    Massa Kramar o Tankar till blivande Fru M 🙂

Kommentera

 
