Snart blond på insidan?

Var hos frisören igår för att piffa upp håret såhär 10 dagar innan bröllopet. mmmm, blev lite väl med slingorna så jag har blivit gul som en ljussignal på huvudet… Körde tillbaka idag och påkeade vänligen men bestämt att jag vill ha dt fixat. Gah, om en vecka kunde han fixa det!? Om inte jag minns fel så ska jag provsätta håret på tisdag och det betyder att mitt hår ska vara klart då!! Och när ska jag hinna med det egentligen? Bah… (mycket ‘bah’ och ‘gah’ nu)

Min hjärna kopplar av mycket mer och mer nu efter att kör-lappen blivit tagen, glömmer saker, disträ och tar faktiskt lite lätt på saker då jag inser att det inte är önt att stressa upp sig… Trött är jag även i mängder. Tar igen sömn gör jag nog inte, men däremot så kopplar jag av lite mer nu. Men jag känner mig lite lätt blond på insidan ibland.

Var och tittade på stora sessions salen idag och träffade vigselförrättaren berith, mycket vackert kommer det bli! Jonas hade även en liten överraskning som jag inte fick höra nåt om… hmm.. 🙂 överraskningar gillar vi.

Så ni som vill och kan så är vigseln på stadshuset, högst upp (samling utanför vid kvart i ett så går alla gemensamt upp) och det blir en skål efteråt. Skicka dock ett litet sms, avtryck, mejl eller dylikt till mig eller jonas så vi vet på ett ungefär hur många som vill ha skumpa. 🙂

Nä, nu ska jag gå och lägga mig, mycket att stå i imorgon med middag och planera och allt. Nu måste nämligen bitarna falla på plats… 10 dagar kvar!

~ av mimiamelie på juli 16, 2008.

Kommentera

 
