Att hållas på halster…

Äh, vill inte dra ut på det, lika bra att stava det med stora bokstäver.

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN! JAG HAR KÖRKORT NU!

Sådär. 😀

Är riktigt trött nu, har varit hypernervös hela dagen, nästan så det gick troll i det, men det löste sig. En miss när jag backade runt ett hörn och råkade köra upp på kanten, men annars sa hon inget. Pga nervositeten så höllt jag juh på och fipplade med växeln, men som sagt, jag var bara nervös. 🙂

Åh, så underbart, men jag käner mig bara tom… Vill nypa mig. Har jag verkligen kortet nu? Näeh… Eller. JO! 😀

~ av mimiamelie på juli 14, 2008.

2 svar to “Att hållas på halster…”

  1. Stort Grattis! Kram från Janeth & Co

  2. […] till mig själv! Grattis till mig och mitt körkort idag som fyller 2 år, äntligen kan jag köra för fort utan att bli av med körkortet! (Ja inte […]

Kommentera

 
