2 år så går fort…

För 2 år sen var det en rekord-varm sommar och vi var tvungna att ta ett hastigt beslut. Du hade säkert kunna ta dig ur det, men det var bara att plåga dig för vår skull, du var värd så mycket mer, en chans att somna in innan du blivit för dålig. Att få somna med värdigheten i behåll. Det var tufft och du blev 15 år gammal.


Har inte besökt din plats på natur-reservatet för jag vet om att det bara är ditt skal som ligger där, du flög iväg till något annat ställe samtidigt som jag och mamma satt och klappade dig och grät för dig. Fick besök ca 2 veckor efter du hade somnat av en kise som var på pricken likt dig och som inte var något rädd och som stog och stirrade på mig genom tvättstuge fönstret. Då visste jag att du kommit vidare och mådde bra igen och var tacksam mot oss, och du ville bara visa det.

 


Men du ska veta att du finns ständigt med mig i mina tankar.

 

~ av mimiamelie på juli 13, 2008.

Kommentera

 
