Gissa vad?

                                                              

JAG KLARADE DET!!!!

Fy fan vad gött!!!!!!!

Jag fick 52 poäng av 65, gissa vad godkänt gränsen låg på?!

Jodå, 52p för att få godkänt! Jag ser det helt enkelt som ödet att jag klarade det, det känns så totalt ofattbart att det nu bara är uppkörningen klar och jag slipper den j***la teorin!!!

Känslan är obeskrivlig, var såååå nervös hela dagen och gick och lallade runt, väl där kändes det si sådär, men det första jag fick se efter att jag hade tryckt på ‘Avsluta testet’ var ett grönt GODKÄNT !

Jag kan inte säga det nog, så jävla underbart! Detta kommer jag leva på ända fram tills att jag får lappen i handen!!!

(Sen blev kortet riktigt bra, men ska beställa nytt kort när jag bytt efternamn så jag ska göra det en gång till)

~ av mimiamelie på juni 27, 2008.

Ett svar to “Gissa vad?”

  1. Stort grattis och lycka till med uppkörniningen när det blir dags!

Kommentera

 
