Hej och Hå

Upp till körskolan jag går.

Så… Imorgon. Intalar mig själv väldigt hårt just nu att jag faktiskt kommer klara det, att det inte är alls som högskoleprovet. För när det gäller teorin är det kunskap som jag ska lära mig, på högskoleprovet är det min kunskap som ska testas.

Har haft en skönt helg, mycket nya kontakter som knutits och det känns alltid bra! Allt har kanske inte gått som jag hade tänkt mig, men det blev bra ändå, till slut.

Har även fått jobb i sommar! Jag som trodde att jag skulle spendera 6 veckor i skön ledighet har nu fått tänka om helt… Dessvärre! Men alltid skönt med pengar och fick lönehöjning och flexibel arbetstid med tanke på Totte, så nu väntar jag bara på att det ska bli grönt kort från barnomsorgen sen ska jag jobba Juli, utom veckan innan jag gifter mig, och eventuellt Augusti, beroende på hur det ser ut på vikariefronten. Jag ska sitta med fakturor, både inkommande och eventuellt utgående. Och sen är det underbara programmet multi, som norrmännen tagit ner, men eftersom det är på gång med nya ägare, eller rättare sagt att ägarna ska göra företaget fristående från resten, så hoppas man på ett annat basprogram på inköpsavdelningen.

 

Hörs snart igen!

 

 

~ av mimiamelie på juni 15, 2008.

Kommentera

 
