Äntligen lite bilder!

Satt och gjorde lite plugg på körkortet igår och det gick över förväntan om man ska tro på distanstestet jag tog efteråt. Första ”Fasen” var jag riktigt nöjd med, så något har man koll på, behöver dock kolla mer på regler och vikter, likaså trafikreglerna behövs nötas lite mer.

Idag är både jag och totte lediga så vi ska ut till kolle och njuta hela helgen, planen är att vi ska hinna med att börja måla på stugorna därute. Goda förhoppningar då vädret är absolut underbart!

Sitter på den stationära datorn nu och då har jag äntligen möjlighet att lägga upp bilder utan strul! Så här kommer lite bilder från de senaste dagarna och lite på kolle hur den ser ut idag. (tänkte gå djupt i arkiven och leta reda på bilder hur det såg ut innan vi började bygga)


Ture-turist med handväska, vällingflaska och fiskarmössa


Tottes pysslarhörna


Jonas gjorde en litenliten träbock och en litenliten hammare som är tottes verktyg. Och han älskar dem!


Det färdiga däcket!


Grusgången är borta och gräsmatta är anlagd…
nu ska den bara komma upp sen ska vi gjuta stenarna.


Det är allt bra skönt att bada därute!

Nu måste jag gå, en liten man som tycker jag är riktigt tråkig…

Lev väl och ta hand om varandra!

~ av mimiamelie på juni 5, 2008.

Ett svar to “Äntligen lite bilder!”

  1. Åh, han är så fin lilla totte.. 🙂 verkligen lik sin mamma.. 😛
    Å vilken mysig kolonistuga ni har.. *avundsjuklig*
    Nu ska jag å lilla Nova ut med vagnen en runda, börjar bli lite humanare värme ute.. *puH!*
    Ha det gött i värmen, å njut av sommaren!
    *puss å kram*

Kommentera

 
