Don’t let the bedbugs bite!

Har haft en underbar dag och resten utav veckan kommer bli minst lika bra har jag en känsla av! Dock så har jag nog (pepparpeppar) åkt på en ögoninfektion så det blir tidig sänggång för mig och därav försvinner tiden jag skulle lagt ut bilderna på. (och sen dessutom måste jag sitta på den stationära för laptopen är för seg och märklig för att kunna handskas med uppladdning av bilder)

Men positivt är att Totte är frisk inför den stundande långhelgen som såklart kommer spenderas utomhus.

Så jag bjuder ett ‘Good Night, and don’t let the bedbugs bite’!

~ av mimiamelie på juni 3, 2008.

Kommentera

 
