Om jag hade ork…

så skulle jag gjort förljande:

-Lägga in ett bildspel på den underbara helgen ute i kolle, riktigt härligt var det!
-Tråkla ihop överdelen på min brudklänning, så jag närmar mig ‘klar’ någongång innan bröllopet
-Vaxat benen en andra runda för de där små irriterande hårstråna som man alltid missar
-Dammtorkat hela lägenheten. Kan man inte bara sätta tvärdrag och hoppas det flyger med då?
-Letat upp en riktigt bra bok som jag kunde gotta mig i nu när kolle är i stort sett klart
-Gjort en sommar-rengöring i köket på allt vi behöver/inte behöver, lagom till att man knappt kommer vara hemma
-Köpt tyg och sytt gardiner i vard rummet (som saknat gardiner i 4 mån nu)
-Organiserat bland böckerna i bokhyllan
-Gjort en räkningspärm, så jag slipper pappers-trasslet som vi har nu 
-Kollat upp vad vi behöver skaffa mer inför bröllopet
-Sy sittkuddar till bröllopet, 20 st är dom. 

Ja. Stresslista utan dess like. 😀

~ av mimiamelie på juni 1, 2008.

Kommentera

 
