Vi ska sy och vi ska klippa…

Klänningen går väl ett steg framåt och två steg bakåt känns det som iallafall.

Lagom till att kjolen, tyllen och allt under midjan faktiskt blev riktigt bra så skulle överdelen strula. Jag har sen jag slurtade röka (håller mig fortfarande, har tex hållt mig undan plåstren nu i en vecka, men tar ett när jag känner mig röksugen, 8 veckor imorgon!!!) gått upp endel i vikt. Men det rör sig bara om 4-5 kg, som faktiskt inte är så mycket, särskilt med tanke på att det har satt sig kring höfterna. Men… Överdelen skulle passas in nu i helgen, tror ni den passade ?! Nädå, jag var för stor kring höfterna… Plus att jag har fått nya små bristningar just på höfterna. Illröda/rosa sitter dom där och skrattar åt mig. Vissa människor får aldrig bristningar även fast de är höggravida medan jag få några nya bara jag så blir ett sundare jag. Hmmm….

Det ska göras nya bitar iaf, och ska klippa dom lite större så jag också blir fin på min bröllopsdag.

Försäkerhets skull har jag lagt om min kost nu och äter nutrilett 1 ggr om dagen till de 4 kg är borta plus en massa frukt och grönsaker och mycket fibrer.

~ av mimiamelie på maj 12, 2008.

Kommentera

 
