Då har man…

…deklarerat då! Lätt och smidigt via nätet. Visserligen så har jag inte så mycket krusiduller runt min deklaration, men bäst att kontrollera. Då har man en liten summa att se fram emot i sommar, troligen kommer det gå åt bröllopet eller semester.

Satt precis och tyckte att jag var ovanligt röksugen, den där riktiga magkänslan efter nikotinet fanns där, som jag inte kännt på jättelänge. Förklaringen var inte bara att jag håller på att bli frisk… Räknade efter när jag senast bytade plåster (har 24h plåster) och det var ca 30 timmar sen! Inte konstigt då att jag var röksugen… Fick bytat och mycket riktigt, 5 min efter så hade jag inget sug längre.
Rekommenderar verkligen plåster! Snart är det dags för mig att gå till steg 2, dvs istället för 21mg/24 h så blir det 16mg/16 h. Ser fram emot det!

 

~ av mimiamelie på april 17, 2008.

Ett svar to “Då har man…”

  1. skickar ett grattis nu lite i förskott, för imorrn kommer jag säkert att ha glömt bort det.. *gravid-senil vettu..* 😛
    ..så grattis gumman!! *kraaaaaaaam*
    å vad bra att du inte fallit för frestelsen med rökningen..! *stålt över lusen* Du är duktig! *high five* kämpa på!
    Ha en bra kväll, å en underbar födelsedag imorrn! 🙂
    (vad fina bilder från lotten föresten, får ju vårkänslor..)
    *kramas massamassa*

Kommentera

 
