Uppdatering: Sjukstuga

Jodå, inte bara älskade plutten åkte på maginfluensa… Även jag gjorde det inatt, samtidigt som Totte hade svårt att sova och var uppe och hade lajbans mellan 04-06. Gullungen stog och höll mig i handen och sa ”mamma, mamma” samtidigt som jag satt vid toaletten. Sen fick jonas ta över vid 8 tiden och jag gick och däckade i sängen. Är lätt mör idag, och ska redan gå o lägga mig då jonas ska jobba imorgon och jag behöver mkt vila för att orka med en sjuk totte samtidigt som jag ska orka med mitt egna gnälliga jag.

Håll tummarna för att min stora älskling inte ska åka på det nu. Det är hemskt…

~ av mimiamelie på april 6, 2008.

Kommentera

 
