Gör som alla andra

Jag var tvungen att kolla. 😉

Jag blev 53% boknörd på Boknördstestet. Jag har en balansakt mellan det ”vanliga” livet och nördarna.
Tur att man står med fötterna på jorden då eller? *nynnar melodin till Skilda världar*

———————————————————————–

Skulle eg fått provresultaten idag, men såklart har mottagningen stängt! Gah… Får nu hoppas att dom skickat ett brev och inte glömt mig.

Och nedräkning på går! 1 vecka kvar till högskoleprovet… *gulp*

Kommer att bli skönt till helgen, då Jonas dömde sin sista helg förra helgen. *jippie* Nu har jag en sambo på helgerna igen. 😉 Fint väder har det blivit utlovat dessutom, så får man hoppas på lite koloni väder?

Nä, nu ska denna passa på att klä på mig i lugn och ro medan lille-putten sover.

Puss på er!

Ps. Jag har fortfarande inte fallit för nikotin-frestelsen, det går skitbra med plåster! Ds

~ av mimiamelie på mars 28, 2008.

Kommentera

 
