Imorgon smäller det

Ja, då gör jag ett försök till. Senast jag gjorde var för lite mer än ett år sen och jag lyckades i allafall hålla mig i 5 månader. Då lyckades jag enbart med hjälp av motivationen och viljan. Denna gången är jag inte lika säker på det men med hjälp av plåster ska det ske. För min hälsa, för ekonomins skull och för Tottes skull ska jag lyckas.

Jag ska bli kvitt min enda last jag har (förutom kaffet) och ni kära läsare får gärna heja på mig med glada tillrop när jag nu äntligen ska sluta röka!

Puss på er!

~ av mimiamelie på mars 23, 2008.

2 svar to “Imorgon smäller det”

  1. *tummen upp* Det här klarar du Lusen! 🙂 I hava faith in you.. 🙂 *puss*

  2. Klart du får hejarop, hoppas verkligen att du lyckas!

Kommentera

 
