En såld, En kvar

Ja, då var vagnen ihop packad i en stooor låda (på gränsen enligt Postens hemsida men det får gå), jag har nämligen fått min retro-vagn såld. Den ska skeppas upp till Sthlm och bli uppvisad i gamla stan tror jag. 🙂 Lite lätt ångest har jag, men det ska nog gå bra då jag har fått ett bra pris för den och jag faktiskt inte har plats med den. Som tur är har jag inte riktigt hunnit fästa mig vid den ännu, för då hade jag definitivt inte sålt den. Sen är det den andra som också ska bli såld så går jag plus/minus noll med pengar när jag ska betala den nya. Nu ser jag bara fram emot den nya vagnen, den borde komma när som nu, men det får vi se… *håller tummarna*

                                                                                                             

pict0127.jpg
Nej mamma, jag är snäll – Jag lovar!
                       

På fredag är det dags alltså. Skönt att ha det överstökat och sen samtidigt så f-at nervös blev jag. Redan dags liksom? Skönt att det kommer i anslutning till helgen oxå, så slipper jag har någon frånvaro i skolan. Får hoppas att jag slipper ligga där länge, enligt dom så är det endast över dagen och sen får jag åka hem med order att ta det lugnt (hur lätt som helst med en urgullig och vild Totte). Men det kommer gå bra och smärtfritt, snart är det över och sen ska jag ta det lugnt hela helgen!

                                                                        

pict0536.jpg
Hela familjen med ögonstenen i mitten
                                                                                                                 
~ av mimiamelie på mars 4, 2008.

Ett svar to “En såld, En kvar”

  1. Hej 😀 Jag hittade till din sida och har nu spenderat ca två timmar med läsning av inlägg, ögonen svider och jag måste få lite annat gjort idag. Lägger till dig som favorit i listan, kul att se vad en gammal klasskompis har för sig 🙂 Han är toksöt – din lillkille! 😀 Kramar från Betina

Kommentera

 
