Iakttagen

Det har florerat lite om min retrovagn som jag hade när jag var liten på nätet.

Jo, jag säljer den pga platsbrist, har ingenstans att ställa den. Då jag inte kan köra den med mina långa ben ville jag gärna behålla den men efter fundering har jag inte plats att bara låta den stå.

Goda pengar, Jodå. Särskilt med tanke på att jag inte behövde ge något för den. Så det är goda pengar med tanke på att det bara går på plus på kontot.

Svindyrt, jodå men då räknar jag alltid in prutmån på priset… Mest för att jag inte ska få några skambud som ligger under 500-kronors gränsen. (vilket jag fått ändån)

Något mer? 😉 Fråga gärna, jag är inte den som är den.

Annonsen hittar du här.

Har investerat i en ny vagn idag, en Quinny Speedi -08 trehjuling. Har provkört den och den är som en dröm! priset var bra oxå, inget större hål i plånboken! Förväntas komma om 4-6 veckor.

~ av mimiamelie på februari 11, 2008.

Kommentera

 
