En liten en

En liten bild bjuder jag på, togs idag då han var full utav bus och skulle hitta på någon sorts jäkelskap. Han börjar bli långhårig men jag vägrar att klippa honom. 😀 

pict0404.jpg

Har ringt till olika veterinärer idag, då Mina inte äter som hon ska och har fått tillbaka sina utslag i liten skala. Vill mest kolla vad det är med henne. Dock kommer det nog krävas en allergiutredning på ca 3000:- för att kolla upp det. Många tycker jag är löjlig som lägger så mycket på en katt, men för mig är hon lite mer än så. Jag vill med rent samvete kunna säga att jag gjorde vad som krävdes för att hon skulle ha ett bra liv, en bra förutsättning till en liten katt-dam. Men tanke på at hon har iallafall 10 år kvar, 12-13 år om hon har tur.

Dags att gå, ska iväg och hämta ut biljeter till Stephen Lynch den 25e mars. Plus att mister försöker plocka isär dammsugaren. 😀

~ av mimiamelie på februari 8, 2008.

Kommentera

 
