Bockat av på stress-listan

Känner mig nöjd över dagen då jag har fått riktigt mycket gjort. Fick ett ryck och…

-Stor städade (ja okej, halva disken gjord, badrummet rent och här är undanplockat)
-Ringde och kollade servicestatus på laptopen (såklart inte klar än)
-Ringde och bokade lokal till sambons födelsefest
-Gjorde klart de sista inbjudningarna (31 st, totalt 48 personer)
-Pluggade lite
-Gjorde ett valentin kort på beställning (fått hem nya scrapbooking saker serru…)
-Har lagat suffletten till min ”nya” vagn
-Shoppade på tradera och fyndade en brun, fårskinns-åkpåse som matchar vagnen
-Såklart lekt med Totte
-Var nere en runda hos tatueraren för att höra hur det går med min skiss…

Riktigt skönt, dock vill jag fortsätta pyssla men inser mina begränsningar med att jag ska upp imorgon. 😀

Hade en sjuk dröm inatt… Jag träffade på min far och överraskade honom med att konfrontera honom ang hur han beter sig mot mig. (Eller hur han inte beter sig mot mig)

Hör och häpna, han började darra och blev riktigt rädd… Höhö. Stor chans till det i riktiga livet, ser han aldrig och sen så skulle han säkert bara vara tyst. Men är lite nyfiken på vad jag eg skulle gjort om jag träffat på han. Skällt ut han efter noter förhoppningsvis. Men hur sammanfattar man 24 års svek till en utskällning? ”Gubbjävel, dra dit pepparn växer!” kanske. 😀 Känns för snällt.

Kom på kant med allt och alla igår tror jag. Numera när jag har röda veckan så har jag inte lika ont, men ett sjuhelsikes humör däremot. Minsta lilla tände jag på och det slutade med att jag tröståt kladdkaka och semlor från fiket i skolan medan jag kände mig ensammast utav alla i universum. När jag kom hem var det bara till att förvarna Jonas och han var så snäll så. Tur jag har en underbar man. 😀 *kärlek*

Snart nog kommer mer bilder, lite tråkigt med bara text, men inväntar laptopen och då ska ni få ett hejdundrande inlägg med bara bilder. 

~ av mimiamelie på februari 5, 2008.

Kommentera

 
