Retro varning

Min gamla barnvagn som jag fick tillbaka idag. Nå, vad tycks? 😀 Lite uppiffning bara…

pict0317.jpg
                       
                     
                           
pict0328.jpg
Även, min gamla dress från 80-talet.
Precis så att den gick på honom!
~ av mimiamelie på januari 30, 2008.

3 svar to “Retro varning”

  1. Läckert!! Precis en likadan hade jag och min lillebror (jag född -80) fast vår var i bajsbrun manchester! *kram*

  2. Gah, hur underbar som i din gamla dress!! Ser att det inte bara e Birro som växer!! 😀 Stora killen. Gratta sötsnöret & säg att han e världensbästaste.. Säga sitt namn e en otrolig bedrift! 🙂

    (*viskar* vi har bebisverkstad här hemma.. jaaaa, alltså inte jag o gubben utan ett par lite mer håriga fyrbeningar.. se om det tar sig eller inte.. dom ”kämpar tappert” i alla fall *S*)

    Spännande med vagnen.
    Den kommer bli apsnygg när den e klar.

    Skickar massor av Krya På.
    Må ditt doftsinne snart vara åter! 😉

    Puss o Kram Gumman

  3. […] (hur den såg ut innan kan ni se här) […]

Kommentera

 
