Känner doften av…

… ingenting. Är förkyld för tillfället som har satt sig på bihålorna och är konstant torr i munnen då jag måste andas genom munnen pga näs-stopp. Resten utav huvudet känns som ett uppsvällt utropstecken. Det borde förklara det mesta.

EFIT får vänta tills jag orkar sitta en längre stund vid datorn så jag kan ladda upp bilderna och skriva lite kommentarer till det.

Har gått i skolan idag förkylning till trots, och självklart skulle vi behandla massvis utav grammatik på EngB. Lagom till att min hjärna känns som en stor kork. Men förde ivriga anteckningar och hoppas att jag kan komma ikapp senare. (förutsatt att jag förstår mina anteckningar)

Anmälde mig till högskoleprovet igår, ska bli spännande… Gjorde ett försök till att ta förra årets test, men misslyckades att utföra det då det var div hushålls sysslor som formligen stog och skrek på mig. Beställde dock ett häfte att öva på som kanske kan hjälpa mig att få lite högre högskolepoäng än mitt förra 0,6. (Har min mor som idol som fick 1,8 poäng) ”Bara” 1,2 p kvar till hennes resultat. *hrm*

Nä, ska lägga mig på soffan och tycka lite synd om mig tills jag ska hämta trollet.

Tills nästa blogg, Ta hand om varandra!

~ av mimiamelie på januari 30, 2008.

Kommentera

 
