Lönehelg

Nu har vi äntligen fått vår nya dator! Det var bara tuta och köra och den funkar fin-fint! Skönt att kunna sitta och skriva en text utan att man riskera att hela datorn kraschar…

Kör en EFIT idag, Ett Foto I Timmen. Än sålänge har jag kommit ihåg det. 😉 Vi är hemma idag då han har sovit dåligt inatt, väldigt orolig och vaknat 1 gång i timmen ca (jag är trött idag!) och lite hängig och gnällig. Så jag tar det säkra för det osäkra då det går en förkylning på dagis just nu.

Hade hur trevligt som helst i lördess, lite svårt att komma dit dock pga all blåst. (Gjorde en klassiker, blåst på 15-20 m/s och regn, gissa vem som tar upp paraplyet och tror att det ska hålla?!) Skulle till min gamla dagmamma och hennes barnbarn och titta på deras scrapbooking och pyssel. Gissa om jag blev inspirerad! (Det första jag gjorde var att sätta mig på nätet och beställa lite grejer 😉 ) Nu har jag satt igång med Jonas inbjudningar till hans fest i mars, då han fyller 35 i år. Totalt 29 inbjudningar… Jag tror jag kommer ägna åtskilliga timmar åt det. 😉

Vi var ute och körde igår, gick bra utom en högersväng som jag tog ut för mycket samtidigt som vi fick mötande trafik. Men det gick bra annars (iaf enligt mig) lite ovant då vi använde vår egen bil och inte den vi använt innan. Fick tom köra i 70 km/h. 😀 Landsvägar, here I come! Känns bra att ha fått fart på det, kommer stå fast vi 1 gång i veckan för att det inte ska rinna ut i sanden.

Fick lite shoppat oxå (ni vet, lönen har kommit… 😉 ) och en nystartad butik med massor av rea resulterade i att jag gick därifrån med 7 olika plagg och 600:- fattigare. Men så nöjd! 😀 Dock glömde vi bort min symaskin som jag skulle ha, men det är inte bråttom då jag har att göra med inbjudningarna.

~ av mimiamelie på januari 28, 2008.

Kommentera

 
