Utmaning

Jag har blivit utmanad av Yvonne

Vad gjorde du för 10 år sedan?
-Oj, då var jag 14 och gick på högstadiet och hade bara en massa tonårssaker i huvudet. 

Vad gjorde du för ett år sedan?
-Jag var föräldraledig med Totte

Fem snask du gillar?
-Popcorn, lakrits, smågodis, ananas, och skumbananer

Fem sånger du kan hela texten till
-Hmmm… tricky. barnsånger är det jag har färskt i minnet. 😀

Vad skulle du göra om du var miljonär?
-Göra min familj skuldfri, investera i hus, försäkra mig om Tottes framtid och självklart donerat.

Tre dåliga vanor
-Rökning, dricker mycket kaffe och sitter oftast uppe alldeles försent.

Fem saker du gillar att göra?
-Umgås med familj och vänner, pyssla, promenera, inreda och baka goda saker. (även fast det var ett tag sen nu)

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
-minimalt och kortkort, punk, goth, päls och ultramodernt

Fyra favoritsaker:
-Mobilen, laptopen, fotoalbumen och kaffebryggaren

Jag utmanar Malin.

~ av mimiamelie på januari 25, 2008.

Kommentera

 
