Akta er…

… för nu jävlar finns även jag ute på vägarna! 😀 Nja, kanske inte direkt så, men jag har börjat övningsköra och fått blodad tand! Superkul, och jag längtar till den dagen då jag håller mitt kort i handen.

Ingen lyktstolpe som råkade illa ut, dragläge, koppling och växlar har jag fått bra koll på… (självförtroende här serru) Kom visserligen inte över tvåan men just nu ska jag bara lära mig bilen i stort sett så jag har kontroll över den.

bild-0922.jpg
En ”gammal” bild, när han var nyfödd och innan vi blev inlagda.
Jag ser rätt så sliten ut..
~ av mimiamelie på januari 12, 2008.

Kommentera

 
