Har man inte jobb innan, skapar man det

Jodå. Det kan jag säga efter att ha vält ner ett vattenglas i en utav påsarna med nyinslagna presenter. *hmmm* Och julklappspapper är inte särskilt tåligt för vatten, bubbligt, halvt bortrivet och avskavt. dvs för att inte julklapparna ska se ut som gud-vet-vad på julafton slår man in dom igen.

Har julstädat, för 2a gången i rad, jonas tog plutten och åkte och handlade julklappar till mig *hehe* och jag passade på att storstäda här. (vad annars, inte ska man sitta ner och ta det lugnt, nääääeeee) Kan inte säga att det syns, särskilt som totte tycker om att dra ut mixer eller elvisp och gå på en promenad med dom i lghten. (du läste rätt, han går nu!) Hittade elvispen under soffan häromdagen. Barnsäkra skåp, vad är det för nåt???

Imorgon är sista skoldagen, känns konstigt eftersom jag inte har varit i skolan sen 1 vecka tillbaka. Totte fick nåt märkligt i magen vilket resulterade i att han kräktes ymnigt och jag gick och var rädd för att spy jag med. Sen igår hade jag något tjosan med magen, mådde inte ok, dvs jag höll både jonas och totte hemma, eftersom jag inte var i skick att ta hand om en vild totte själv.

Ska även göra mitt f-ade matteprov i MaB imorgon. Hoppas på tumhållning! (särskilt med tanke på att jag inte ens har pluggat en bråkdel av det som jag eg skulle behöva! och sitter vid bloggen och uppdaterar ist) *hmmm*

Mer kommer senare i veckan, nu vaknar plutten!

Lev väl!

~ av mimiamelie på december 18, 2007.

Ett svar to “Har man inte jobb innan, skapar man det”

  1. *håller alla tummar det går*

Kommentera

 
