Trött

Är så otroligt trött… Kan det vara hösten? Vitaminbrist? Järnbrist? Eller brist på sömn? Ingen aning, men jobbigt är det! Totte har lagt till med en ny vana där han vaknar varje morgon vid 5.30-6.00 tiden, och vägrar somna om! Är man då korkad (som jag) så går man inte och lägger sig i tid heller. *himlar med ögonen*

Har iaf lärt mig vad k-värdet betyder i matten, dvs riktningsofficienten. *flin* Delta Y och Delta X. *pust* Jobbigt, men kul! Det är roligt med en lärare som bryr sig om man lär sig nåt eller inte, till skillnad mot min förra som inte brydde sig alls…

Har eg massa saker jag borde göra, städa, diska, fixa maten, ut o leka med totte. Och så blir man sittandes här. *visslar* Just nu har totte svinkul med att slå huvudet i databordet. *pust* Är han inte trött snart? *kväver en gäspning*

 Laptopen hamnade på rep först den 12e oktober, 1 dag innan garantin gick ut… För när vi skulle lämna den från början var ”service center” stängt på helgerna och ja… där stog vi med en laptop i handen. Förväntas tillbaka om 3 veckor, längtar redan.

Har iaf gjort klart tottes första album. *stolt*

Nä, får rycka upp mig o göra nåt, mister är uttråkad.

Lev Väl!

~ av mimiamelie på oktober 16, 2007.

Kommentera

 
