Woho!

Måste bara skriva av mig lite, blev glad precis när jag gjorde min månatliga mätning, vägning och fotografering av min viktminskning. 🙂 Mycket roligt att ha måtten på det hela, även fast det inte alltid visas på vågen!

                           Mars -07                              September -07

Midja                 107 cm                                  100 cm

Bröst                 110 cm                                   101 cm

Lår                     68 cm                                    63 cm

Överarm           36 cm                                     32 cm

Totalt en minskning på …. 25 cm! Lika mkt som totte har växt sen han föddes…. eller 1/4 m. 😀 *glad* (även att nämna -8 kg) Har kommit en bit på väg, blev mest glad över det eftersom jag inte har lagt någon ork i det sen 1 månad tillbaka.

 

 

12.JPG7-1.JPG

 

 

22.JPG7-2.JPG

Härligt! 🙂

~ av mimiamelie på september 26, 2007.

2 svar to “Woho!”

  1. Grattis till viktminskningen!

  2. Du vad duktig du e!!
    Syns jättestor skillnad.. Jädra pingla e du ju!! Vill oxå vara ung & välformad igen ju! 😀

    Toppenkämpat.
    Hoppas verkligen du e stolt över dig sj!

    Skickar största peppkramen.

    🙂

Kommentera

 
