Vår blogg…

En fortsättning på min förra blogg som finns på http://blogg.passagen.se/mimi.hansson .
Tyckte detta alternativet var bättre och mer personligt. 🙂

Fyndade topp till mig idag, en sån underbar som trollar bort minst 5 kg från överkroppen! 🙂 (där alla mina övervikts kilon sitter!) Härligt, har jag nåt att ha på mig vid utgången på fredag med malin och på namngivningen den 8:e. Har även Tottes kläder klara, nu är det bara jonas som ska få sig nåt nytt… Funderar på kavaj från dressman, han fick passande ett presentkort därifrån när han fyllde år. Skjorta och Jeans (?). Sen fick juh även totte lite mössor, såna som passar nu och inte alls till våren som det var tänkt. :/

totte1
Första mössan…

 

totte2
Andra mössan

Nä, nu ska denna gå o lägga sig… Ska juh jobba imorgon. Och totte ska titta på. 🙂

 

~ av mimiamelie på mars 21, 2007.

Kommentera

 
